Apatinska pivara, Molson Coors Beverage Company
Apatinska pivara, deo jedne od najvećih globalnih pivarskih kompanija, Molson Coors Beverage Company, jedan je od lidera u proizvodnji piva na domaćem tržištu. Molson Coors ima prisustvo u preko 100 zemalja i tim od 16.000 ljudi širom sveta. Ponosni smo na naše brendove i što ujedinjujemo ljude u svim važnim životnim trenucima dok slavimo zajedno. Kao jedna od vodećih svetskih kompanija za proizvodnju pića, veoma posvećeno pristupamo promociji odgovorne konzumacije i stvaranju održive budućnosti za sve nas.
Nastala davne 1756. godine, Apatinska pivara je ujedno i najstarija pivara koja posluje u okviru ove grupacije i broji oko 700 zaposlenih. Pored tržišta Kanade, Sjedinjenih Američkih Država, Ujedinjenog Kraljevstva i dalekog istoka posluje i na tržištima Srbije, BiH, Bugarske, Hrvatske, Češke, Mađarske, Crne Gore, Rumunije i Slovačke.
Vrednosti koje živimo i negujemo
Naš cilj je da budemo prvi izbor za naše zaposlene, kupce i potrošače, a naše vrednosti koje živimo svakodnevno dokaz su da su nam zaposleni na prvom mestu, da smo odvažni i odlučni, da smo spremni da preuzmemo odgovornost, da uvek tražimo načine da učimo i napredujemo, pomognemo jedni drugima u razvoju. Takođe smo i strastveni ambasadori naših brendova i poslovanja, te verujemo da je važno da prepoznamo i zajedno proslavimo naša dostignuća.
Naši brendovi
Jelen pivo je vodeći brend Apatinske pivare i jedan od lidera na tržištu piva Srbije. Pravi se od najkvalitetnijih sastojaka, a svojim ukusom i prijatnom gorčinom već decenijama osvežava generacije pivopija kako u našoj zemlji, tako i u inostranstvu. Nikšićko je nastalo davne 1896. godine. Svojim izuzetnim i proverenim kvalitetom i tradicijom dužom od jednog veka, ovo pivo je svojevrstan simbol prijateljstva i tradicije. Napravljeno od kvalitetnih prirodnih sirovina, Nikšićko je vodeće pivo u Crnoj Gori i jedno od najomiljenijih u Srbiji.
Pored Apatinskog piva, koje je jedno od najstarijih piva u potrfoliju, na tržište Srbije i regiona plasiramo i veliki broj svetski poznatih brendova piva kao što su: Bavaria, Staropramen, Stella Artois, Lowenbrau, Corona Extra, Leffe, Hoegaarden, Blue Moon, Guiness a od skoro smo i zvanični distributeri napitaka van pivske kategorije kompanije Hell – Hell energetsko piće, XIXO ledeni čaj, Ice coffee.
Od nedavno proizvodimo i plasiramo na naše tržište i bezalkoholno osvežavajuće pivo sa citrusnim ukusima i ukusom maline Fresh, a u ponudi imamo i druga bezalkoholna piva poput Jelen piva, Bavaria i Stela Artois. Veliki novitet u domenu pića van pivske kategorije u 2025. godini je i proizvodnja i plasman ASPALL Cyder Pip & Wild sa ukusom maline i jabuke.
BETTER WITH YOU – sve je bolje kada su naši ljudi tu!
Znamo da smo bolji kada se svi osećamo cenjenim, sigurnim i poštovanim, bez obzira ko smo kao
pojedinci. Naš cilj je da ljude stavimo na prvo mesto u svemu što radimo, od načina na koji međusobno sarađujemo do toga kako pristupamo našim kupcima, potrošačima i dobavljačima. Naša misija je da inkluziju učinimo našim načinom poslovanja, da zagovaramo individualnost, stvorimo osećaj pripadnosti za sve, kao i da cenimo različite veštine, načine razmišljanja i iskustva naših ljudi kao važno svojstvo koje odražava raznolikost naše baze klijenata i pomaže nam u razvoju o našeg poslovanja.


TOP poslodavac
Nekoliko godina zaredom smo proglašavani za TOP EMPLOYER kompaniju, odnosno imamo sertifikat Najbolji poslodavac u Srbiji jer nudimo velike razvojne mogućnosti, negujemo timski duh, različitosti, slobodu mišljenja i otvorenu komunikaciju. Sa zadovoljstvom ističemo da smo prva kompanija u FMCG industriji koja poseduje potpuni Familiy Friendly sertifikat. Naš cilj je da stvorimo okruženje koje svakoga u našem timu iznova motiviše da bude najbolja verzija sebe, pružajući podršku ličnom zdravlju, sreći i životnim uspesima.
Uvek nam je drago da govorimo o našoj tradiciji, ali isto tako smo usmereni na moderno poslovanje i savremen koncept rada koji podrazumevaju dobrobit zaposlenih i balans između poslovnog i privatnog života. Kako bi se naši zaposleni osećali prijatno i kako bi bili srećni, svakodnevno radimo na uvođenju dodatnih beneficija u domenu organizacije rada, radnog vremena, ljudskih resursa i finansijske podrške zaposlenima.

Odgovoran poslodavac u svim aspekima poslovanja
Pored nagrada za kvalitet proizvoda, naše kampanje su svojom kreativnošću i originalnošću proteklih godina osvajale brojna priznanja i za Društveno odgovorne i humanitarne projekte. Kampanju „Kad pijem ne vozim“ pokrenuli smo među prvima u regionu pre skoro 20 godina. To je ujedno i kampanja sa najdužom tradicijom u kojoj Ministarstvo unutrašnjih poslova Republike Srbije, Uprava saobraćajne policije i Agencija za bezbednost saobraćaja učestvuju.
Benefiti za zaposlene
Svake godine proširujemo i paletu benefita za svoje zaposlene i uvek osluškujemo njihove potrebe, pa je tako u proteklih nekoliko godina uveden i komplet benefita za celu porodicu povodom važnih životnih trenutaka (za đake prvake, novogodišnji paketići, polazak u školu ili vrtić, rođenje deteta), postepeni povratak na posao nakon dužih odsustvovanja zbog bolovanja i nakon porodiljskog bolovanja, Fit pass, dodatni slobodni dane za tate povodom rođenja deteta. Pored toga izdvojili bismo i: dodatno zdravstveno osiguranje, dodatni dan godišnjeg odmora, plaćeno odsustvo, dodaci uz zaradu (regres, minuli rad, topli obrok), jubilarna nagrada, poklon paketi naših proizvoda, fleksibilne radne mogućnosti, Program podrške zaposlenima u vezi sa svim finansijskim, pravnim i emocionalnim pitanjima i mnoge druge pogodnosti.



Želite da se prijavite za praksu ili posao u ovoj kompaniji?
Proverite na sledećem linku da li ova kompanija ima otvorene konkurse