O nama

BYF predstavlja najveći Employer Branding događaj i jedan od najvećih projekta za mlade u regionu, koji je već godinama najznačajniji događaj karijernog tipa u ovom delu Evrope na kome svake godine učestvuje više hiljada studenata i diplomaca iz cele Srbije i regiona u želji da se upoznaju sa najboljim poslodavcima i učine pravi korak u svojoj karijeri.

Ideja projekta je razvoj mladih ljudi kroz povezivanje sa uspešnim pojedincima, kompanijama i institucijama. Ovime želimo da poboljšamo kvalitet života današnje omladine, da ulažemo u njihovu budućnost, a uostalom i da napravimo korak kojim bismo zadržali mlade potencijale i buduće stručnjake u našoj zemlji. U skladu sa tim, osnovni cilj manifestacije jeste neformalna edukacija mladih kroz predstavljanje rada učestvujućih kompanija i institucija, kao i kroz radionice/predavanja kojima bi mladi stekla nova teorijska znanja i praktične veštine u sferama interesovanja.

o nama-01
demo-attachment-605-blue-shape-2

1

Sajam praksi i poslova

Predstavljanje najboljih programa praksi i poslova koje nude poslodavci na sajamskom delu.

2

HR konferencija za mlade

Predavanja, radionice i panel diskusije predstavnika uglednih kompanija u Srbiji na različite teme

3

Employer Branding aktivacije

Dodatne Employer Branding aktivacije kao što je profesionalno slikanje za CV, simulaicije intervjua i ostalo...

O nama su rekli:

Hemofarm AD

Veoma smo zadovoljni kompletnom organizacijom događaja, od samog koncepta pa do realizacije same manifestacije i ovog zaista sjajnog follow up istraživanja koje ste sproveli. Uspešnosti samog sajma je sigurno doprinela i činjenica da je učestvovao veći broj kompanija nego prošle godine, što je rezultiralo i većim brojem posetilaca, mahom studenata i diplomaca. Prisustvo na ovom događaju, koji je jedan veoma značajan touch point sa našim kandidatima.

Atlantic Grupa

Smatramo da je Belgrade Youth Fair trenutno regionalno najbolji sajam karijernih prilika za mlade. Oduševljava nas sve veća posećenost i interesovanje studenata za prilike koje poslodavci nude. Verujem da je to rezultat samog koncepta događaja koji u ponudi kombinira predavanja, radionice i panele koji lepo nadopunjuju izložbeni prostor sajma gde se studenti mogu informisati o kompaniji.

Nestlé

I ove godine smo učestvovali na najvećem sajmu zapošljavanja za mlade u redionu, Belgrade Youth fair-u. Naši utisci su vrlo pozitivni. Jako smo zadovoljni načinom na koji je sve bilo organizovano i koliko mladih je prisustvovalo. Nestlé je posećivao i druge sajmove mada je odziv kompanija na ovom sajmu nešto što bismo posebno istakli, kao i odziv studenata celog univerziteta. To je nama veoma važno jer dopiremo do različite publike imajući u vidu da smo proizvodna kompanija i da nam je potreban širok dijapazon talenata i ljudi koji će početi da rade kod nas.

JT International

Družimo se sa vama dugo i divno je gledati kako projekat raste svake godine, organizacija je svaki put bolja, a posetilaca je sve više. Najveći utisak uvek ostave fantastični, proaktivni i motivisani mladi ljudi koji dolaze na BYF, a nama je ta prilika da se upoznamo sa njima, razmenimo kontakte i predstavimo sve sjajne stvari koje radimo zaista dragocena.

Coca-Cola HBC

Prijatno nas je iznenadio zaista veliki broj posetilaca i kompanija koje su se predstavile na ovom događaju. Sam odziv kompanija koje su se predstavile na sajmu je zaista značajan za studente, da imaju taj široki dijapazon poslodavaca i mogućnosti za izbor prvog stepenika u karijernom putu. Što se tiče edukacije koju smo održali bila je vrlo interaktivna, studenti su bili zainteresovani i imali su dosta pitanja. Bilo nam je zasta drago što smo uzeli učešče.

Apatinska Pivara

Kada je u pitanju učešće na BYF, želja našeg APA tima je bila da se približimo mladima koji dolaze na sajam, da naučimo više o njihovim potrebama i da im predstavimo mogućnosti razvoja u Apatinskoj pivari. Naš HR tim je učešćem na sajmu veoma zadovoljan jer smo nove kolege pronašli upravo na BYF.

Press Kliping