Šesti Belgrade Youth Fair privukao više hiljada mladih kandidata u potrazi za praksom ili poslom

Održan je šesti po redu Belgrade Youth Fair koji je ove godine okupio preko 4000 mladih iz svih delova Srbije i najveće poslodavce u zemlji, iako je zbog globalne pandemije virusa COVID-19 po prvi put održan u online formi i time ih povezao kroz brojne aktivnosti kao što su chat sa poslodavcima, simulacije razgovora za posao, brojna predavanja, radionice i nagradni kviz zanja.

BYF predstavlja najveći Employer Branding događaj i jedan od najvećih projekta za mlade u regionu, koji je već godinama najznačajniji događaj karijernog tipa u ovom delu Evrope na kome svake godine učestvuje više hiljada studenata i diplomaca iz cele Srbije i regiona u želji da se upoznaju sa najboljim poslodavcima i učine pravi korak u svojoj karijeri.

Kroz neformalnu edukaciju mladih, putem predstavljanja rada kompanija učesnica, dopisivanje sa predstavnicima putem njihovih chat soba kao i kroz radionice i predavanja na konferencijskom delu, učesnici su i ove godine bili u prilici da se upoznaju sa novim teorijskim znanjima i praktičnim veštinama.

Kompanije i organizacije koje su ove godine predstavile svoje poslovanje su: PepsiCo, Nelt, Hemofarm, UniCredit Bank, Metro, Atos, Bosch, MercatorS, Milsped Group, Futura kid, MPC Properties, TPA, Bambi, Atlantic Group, Phoenix Group, Karanović&Partners, Trizma, Delhaize, Coca-Cola HBC, Sanne, P&G, Adecco, Naj Student, Nestle, PwC Srbija, ERSTE Bank, DDOR Osiguranje i Omladinska zadruga SBU.

Preko 4200 zainteresovanih za usavršavanje poslovnih veština imalo je priliku da iz svog doma razgovara i postavlja pitanja HR timovima velikih kompanija,a deo njih i da se oproba u simulaciji razgovora za posao i dobije njihove savete za pisanje CV-ja i kako da se spreme za intervju.

Panel diskusije održane u okviru prvog dana sajma privukle su veliko interesovanje, upravo iz razloga što su mladi zainteresovani za konstantno usavršavanje po pitanju tema predstavljenih na panelima:

Od studiranja do odličnog radnog mesta,

Predstavnici kompanija Bambi, Hemofarm, UniCredit, Bosch, Sanne i The Employer Branding Agency

Ljudski resursi savremenog doba – Nove metode i tehnike,

Predstavnici kompanija PepsiCo, PwC Srbija, Mercator i MPC Propreties

Talent menadžment:

Predstavnici kompanija Nelt, Delgaize, Erste banka, Adecco i Coca Cola HBC.

Predavanja kojima su zainteresovani učesnici prisustvovali tokom drugog dana sajma su:

PepsiCo: Novine u Digital marketingu i kako koristiti Insight analitiku,


Adventure – Uzbudljivo, inspirativno i drugačije razvojno putovanje u karijeri – Atlantic Grupa


U susret prvom zaposlenju: prava i obaveze koje proističu iz zasnivanja radnog odnosa – Karanovic/Partners,


Intelektualna svojina i posao: kako da zaštitim ono što stvorim kroz svoj rad? – Karanovic/Partners,


Nestle predavanje: Kako tražiti posao i kako se pripremiti za intervju?


Radionica kako napisati dobar CV by NajStudent

Ove godine, organizatori su poklon paketima nagradili učesnike koji su pokazali najveće znanje o kompanijama o kojima su slušali na sajmu kroz organizovan kviz znanja.

Verujemo da je Belgrade Youth Fair uspeo da poveže mlade u potrazi za praksom i zaposlenjem sa velikim poslodavcima ali i reši brojne nedoumice sa kojima se susreću mladi prilikom priprema za svoje prvo zaposlenje i sigurni smo da je ovakav pristup od velikog značaja kako za pojedince koji žele da dobro informisani naprave prve korake ka svojim budućim karijerama, tako i za kompanije koje žele da im pruže tu šansu.

Pozivamo vas da pratite @belgrade_youth_fair na Instagramu i ostanete u toku sa svim novim oglasima za poslove i prakse, kao i da pratite korisne savete i vesti iz sveta zapošljavanja.

Takođe, organizator vas ohrabruje da ako do sada niste svoj CV pošaljete na www.youthfair.rs/prijavi-se/ koji će biti na raspolaganju poslodavcima do sledećeg BYF koji je već u pripremi za sledeću godinu.

Comments are closed.