Sinerga je podrška rastu!

Sinerga je partner i saveznik za organizacije kojima je potreban inteligentan finansijski konsalting, u kom su revizija, računovodstvo, poresko i pravno savetovanje više od „tačnog” i „po propisima” i pružaju značajnu podršku biznisu, njegovoj konkurentnosti i rastu.

Od ekspertske revizije i upravljanja rizicima, do pomoći u avanturama akvizicije ili reorganizacije, u svemu što radimo insistiramo na istom pristupu stručne i inteligentne podrške biznisu. To je i naša Vizija: 

Savremene finansije uvek u službi razvoja.

Na putu ka ostvarenju te vizije, rukovodimo se sledećim ključnim vrednostima: Inovativnost, angažovanost, podrška i osnaživanje.

Rad u Sinerga okruženju

  • Pružamo doprinos u razvoju naših zaposlenih putem organizovanih internih i eksternih trening obuka i konferencija. Podržavamo rast i razvoj svakog pojedinca.
  • Paket beneficija u vidu privatnog zdravstvenog osiguranja i bonus programa za ostvarena dostignuća u toku poslovne godine
  • Negujemo kulturu internog unapređenja i posebnu pažnju posvećujemo na karijerni razvoj naših zaposlenih
  • Redovno organizujemo tim bilding aktivnosti
  • Redovno sprovodimo anketu o zadovoljstvu zaposlenih
  • Podržavamo naše zaposlene u pogledu pronalaženja work-life balansa i stoga, rad od kuće i fleksibilno radno vreme stoje svima na raspolaganju
  • Angažovanost je jedna od naših vrednosti, stoga gradimo odnos apsolutnog poverenja.