
Sinerga je podrška rastu!
Sinerga je partner i saveznik za organizacije kojima je potreban inteligentan finansijski konsalting, u kom su revizija, računovodstvo, poresko i pravno savetovanje više od „tačnog” i „po propisima” i pružaju značajnu podršku biznisu, njegovoj konkurentnosti i rastu.
Od ekspertske revizije i upravljanja rizicima, do pomoći u avanturama akvizicije ili reorganizacije, u svemu što radimo insistiramo na istom pristupu stručne i inteligentne podrške biznisu. To je i naša Vizija:
Savremene finansije uvek u službi razvoja.
Na putu ka ostvarenju te vizije, rukovodimo se sledećim ključnim vrednostima: Inovativnost, angažovanost, podrška i osnaživanje.
Rad u Sinerga okruženju
- Pružamo doprinos u razvoju naših zaposlenih putem organizovanih internih i eksternih trening obuka i konferencija. Podržavamo rast i razvoj svakog pojedinca.
- Paket beneficija u vidu privatnog zdravstvenog osiguranja i bonus programa za ostvarena dostignuća u toku poslovne godine
- Negujemo kulturu internog unapređenja i posebnu pažnju posvećujemo na karijerni razvoj naših zaposlenih
- Redovno organizujemo tim bilding aktivnosti
- Redovno sprovodimo anketu o zadovoljstvu zaposlenih
- Podržavamo naše zaposlene u pogledu pronalaženja work-life balansa i stoga, rad od kuće i fleksibilno radno vreme stoje svima na raspolaganju
- Angažovanost je jedna od naših vrednosti, stoga gradimo odnos apsolutnog poverenja.