Osnovna zaduženja:
- Organizuje transport automobila, izradu i praćenje naloga ;
- Prati realizaciju transporta;
- Kontroliše razduženje dokumentacije;
- Priprema dokumentaciju i predmete za fakturisanje;
- Daje naloge za fakturisanje usluge;
- Sarađuje sa kolegama iz ostalih odeljenja i sektora u cilju unapređenja poslovanja;
- Vodi evidencije isporuke po klijentima, izvestava klijente o realizaciji usluge
Potrebne kvalifikacije:
- Potrebna visoka stručna sprema;
- Saobraćajni, Ekonomski I Fakultet organizacionih nauka;
- Poznavanje rada na računaru (MS Office);
- Odlično znanje nemačkog jezika
Poželjne karakteristike:
- Upornost i istrajnost
- Timska orijentacija
- Analitičnost i sistematičnost u radu
Ukoliko Vas motiviše dinamično okruženje i spremni ste za razvoj i usavršavanje, pošaljite nam svoju biografiju na zaposlenje@milsped.com
Job Features
Job Category | posao |