time-managemtent-for-bloggers-photoroyalty-shutterstock_504511681-ft

Organizacija vremena – 10 aplikacija koje nam pomažu u tome

Organizacija vremena i obaveza je veština koja se uči i koja nam je svima neophodna. Ova navika ne dolazi preko noći već strpljivo morate raditi na njoj. Srećom, naši telefoni nam mogu dosta olakšati. Pomoću aplikacija ćete jako brzo savladati organizaciju sopstvenog vremena. Postoji veliki broj aplikacija na tržištu, od onih koje vas podsećaju na sastanke, upozoravaju na gužve u saobraćaju, pa sve do onih koje vam pomažu u sređivanju ormana.

Izdvojili smo vam neke od najpopularnijih aplikacija koje će vas spasiti u organizaciji vremena i lakšem rasporedu obaveza.

1. Todoist

Jedna od najpopularnijih aplikacija za kreiranje lista. Nudi veliki broj opcija za kreiranje lista obaveza, planiranje zadataka i projekata. Dobra stvar je što je aplikacija jednostavna za korišćenje i pregledna. Možete da kreirate različite foldere za sve projekte i svakodnevno dobijate email sa informacijama o današnjim zadacima. Takođe možete podesiti podsetnik za svaki zadatak koji želite i možete pregledati grafikone na kojim vidite koliko ste postigli. Todoist je besplatan, ali ukoliko želite postoji premium verzija koja se doplaćuje.

2. Google Keep

Ovo je aplikacija u koju pored unošenja vaših beleški možete i dodavati fotografije, snimati glasovne poruke i praviti liste obaveza. Ukratko, sve svoje misli možete prebaciti na ekran. Takođe imate podsetnike i opciju dodavanja lokacije. Imate mogućnost označavanja povezanih stvari istom bojom tako da grupišete sve ono što je potrebno. Možete da sačuvate različite formate tekstova i liste, a prednost je mogućnost da ih delite sa drugim korisnicima.

3. Evernote i Evernote Hello

Evernote je aplikacija koja nudi grupu alata koji vam omogućavaju da napravite beleške, organizujete ih i podelite sa kolegama. Možete sačuvati zvučne beleške i imate mogućnost zapisivanja na post-it nalepnicama, slikanje flajera, reklama ili čuvanje e-knjiga koje ste preuzeli. Evernote Hello vas može spasiti u pamćenju kontakata drugih ljudi koje ste upoznali. Možete skenirati nečiju vizitkartu i na taj način je sačuvati, što olakšava prilikom poslovnih upoznavanja.

4. Timeful

Ova aplikacija obuhvata sve što je bitno da bi se uradila dobra organizacija vremena. Možete unositi raspored sastanaka, raznih događaja i zadataka. Ona vas savetuje kada je pravo vreme da neki zadatak obavite. Timeful pamti vaše prethodne radnje i navike i na osnovu toga predlaže kako da organizujete svoj dan.

5. Pocket

Pocket je aplikacija koja će vam koristiti kao pravi digitalni džep. Bilo koji sadržaj sa interneta možete označiti i odložiti ga za kasnije pregledanje. Možete organizovati svoje prikupljene sadržaje u kategorije kako biste ih lakše pronašli. Pocket će to zapamtiti i najbolja stvar je što vam ne treba internet veza za reprodukciju sadržaja koji ste pripremili. Korisno kod ove aplikacije je što je možete koristiti u bilo kom trenutku kada vam zatreba.

6. Any.do

Kada imate pune ruke posla a malo vremena za organizaciju, ova aplikacija uskače u pomoć. Funkcije poput liste zadataka, podsetnici, unos zadataka govornim putem, organizacija po bojama, upravljanje između više različitih kalendara, sve to vam je omogućeno u ovoj aplikaciji. Takođe možete direktno iz aplikacije da obavljate pozive i zakazujete sastanke. Dobra stvar je što možete preuzeti aplikaciju i na svoj Mac ili Windows laptop.

7. Cortana

Cortana je vaš digitalni asistent. Aplikacija vodi računa o vašem kalendaru obaveza i podseća vas na sve zadatke. Takođe, ukoliko je gužva u saobraćaju Cortana će vas upozoriti. Možete unositi beleške, spiskove i zadatke. Možete podešavati nedeljne podsetnike na osnovu svakodnevnih obaveza. Imate i mogućnost podsetnika na osnovu lokacija, na primer ukoliko ste u blizini prodavnice podsetiće vas na kupovinu namirnica.

8. 30/30

30/30 je još jedna u nizu aplikacija koje će vam pomoći u uštedi vremena. Idealna aplikacija ukoliko morate da obavite više obaveza u toku dana. Omogućava vam da napravite listu zadataka i podesite tajmer za određeno vreme koliko je potrebno da zadatke obavite. Imate pregled zadataka koje morate da obavite i koliko vam je vremena preostalo. Na taj način vas motiviše da obavite zadatke na vreme i da izbegnete odlaganje obaveza.

9. Wunderlist

Wunderlist vam na jednostavan način omogućava da pravite i delite svoje liste zadataka. Nudi mogućnost štampanja listi i beleški kako biste mogli da ih imate i u papirnom obliku. Takođe, postavlja podsetnike i alarme kako ne biste zaboravili važne zadatke. Zanimljivo je što možete automatski dodati zadatak prosleđivanjem e-mail poruke na Wunderlist i time uštedeti na vremenu.

10. RescueTime

Samo ime kaže, ova aplikacija vas jednostavno spašava i savršena je za “time management”. Aplikacija radi u pozadini i prati šta radite tokom dana. Prati koje programe koristite, web stranice koje posećujete i koliko vremena provodite na vašem uređaju. Na samom kraju dana možete videti pregled vaših aktivnosti prema kojima možete zaključiti koliko vremena provodite sa elektronskom poštom, na društvenim mrežama a koliko u radu. Možete blokirati one stranice koje često posećujete ako vas odvlače od posla i možete sebi odrediti ciljeve. Organizacija vremena kroz ovu aplikaciju vrši se tako što će ona pratiti vaš rad i napredak i oceniti produktivnost.

Izvor: YouthNow magazin

Comments are closed.