pepsico
Pratite PepsiCo na društvenim mrežama:

PepsiCo Zapadni Balkan se izdvaja kao jedan od najznačajnijih proizvođača slanih grickalica u regionu Zapadnog Balkana. Naši Chipsy, Clipsy, Pardon i Gud spadaju u omiljene brendove celog regiona i ponosni smo što su postali deo globalnog PepsiCo portfolija.

Lokalni portfolio su proteklih godina dodatno obogatili i svetski poznati PepsiCo brendovi: ovsene pahuljice Quaker i najpoznatiji tortilja čips – čuveni Doritos, a od 2019. godine kompanija je u BiH preuzela i distribuciju najvećih globalnih brendova u segmentu bezalkoholnih pića – Pepsi, Mirinda, Pepsi Max, 7Up i Lipton.

Tokom 11 godina svog poslovanja na tržištu Zapadnog Balkana, nakon akvizicije Marbo Producta, kompanija PepsiCo je investirala u nove proizvodne linije, povećanje kapaciteta i proširenje portfolija, uslove rada i zaposlene, kao i platforme za zaštitu životne sredine. Proizvodnja se odvija u dve fabrike – u Magliću kod Bačkog Petrovca i u Laktašima kod Banja Luke, dok prihod od prodaje i obim izvoza pokazuju rast iz godine u godinu.

www.pepsico.rs
5/5

PEPSICO: MOJA VIRTUELNA DOBRODOŠLICA

Nove situacije donose nove izazove, a u skladu sa tim i odluke koje donosimo – prepustiti situaciji da upravlja ili je iskoristiti da budemo bolji. Nekada se upravo iz tih neočekivanih okolnosti izrodi dobra praksa, nova navika ili veština, a mi kao individue ili grupa postajemo inovatori. Na to posebno treba da budemo ponosni, jer nam je nova okolnost donela nešto dobro i biće upotrebljivo bez obzira na to šta se oko nas dešava.
Da je ovo moguće, pokazali su mi prvi dani koje sam provela kao novi član PepsiCo tima.

VIRTUELNI POČETAK

Novo zaposlenje može se uporediti sa upoznavanjem novih prijatelja – bojažljivi smo, možda nam je i pomalo nelagodno; razmišljamo o tome šta treba da kažemo, da li da pitamo; trudimo se da istražimo pre susreta kako bismo ostavili što bolji utisak. Mislila sam da će tako biti i u slučaju dolaska u novu kompaniju. Međutim, demantovana sam i pre nego što sam stigla da to pomislim.
Sačekao me je popunjen kalendar za 2 nedelje unapred, ali bez naziva sala u kojima se srećem sa koleginicama i kolegama. Imali smo smo jednu salu, i to virtuelnu – aplikaciju Zoom. Ceo onboarding program organizovan je online uz potpunu efikasnost i pametno projektovanje vremena koje je bilo potrebno za upoznavanje.
Ono što mi se posebno dopalo jeste što sam imala priliku da upoznam ne samo članove tima Ljudski resursi, čiji sam deo, već i sve druge sektore i njihovo poslovanje – od pravne službe, preko timova zaduženih za finansije, pa sve do komercijalnog direktora. Timovi i njihovi predstavnici su pripremili prezentacije i trudili se da na najbolji način predstave ono što rade.
Vrlo je važno upoznati svoje „dvorište“, kako bismo bili dobri domaćini svoje „kuće“. Osim toga, nisam morala da „trčim“ sa jednog sastanka na drugi, već je sve bilo kroz nekoliko klikova, a kada se „gledate“ sa kolegama, više ste fokusirani, imate veću odgovornost da ih slušate, umesto da gledate u telefon, kroz prozor ili da vam nešto treće odvuče pažnju.

MULTIKULTURALNO OKRUŽENJE

U Beogradu sam, a članovi mog tima nalaze se i širom Evrope? Vrlo moguće! Ono što PepsiCo pruža jeste upravljanje različitim tržištima, uz stav da to možeš raditi na bilo kom mestu i za to je obezbedio uslove. Na ovaj način je moguće doprineti lokalnom timu, ali i timu koji se nalazi u Grčkoj, na Kipru ili u Rumuniji, i to sve sa mesta sa kog poželite u kancelariji ili svom domu.
Jasno je da ovakav način rada zaista funkcioniše, jer kompanija ostvaruje dobre rezultate i ima zadovoljne i lojalne zaposlene.

​ONLINE PODRŠKA I RAZVOJ

Pomenuti susret sa novim oklonostima svako doživljava na svoj način – neko to potpuno jednostavno prihvati, dok je nekom potrebno možda više vremena ili više podrške. Ono što mi se posebno dopalo u moru informacija o tome kako je potrebno održavati higijenu, jeste i linija za psihološku podršku koju je PepsiCo uveo za sve svoje zaposlene, kao i niz vebinara na ovu temu. Ideja je da svaki zaposleni u bilo kom trenutku može da dobije pomoć psihoterapeuta pozivom broja telefona ili slanjem mejla. Osim toga, periodično su dostupni i vebinari na različite teme – na primer, upravljanje stresom ili upravljanje partnerskim odnosima.
Kao „novajliji“, to što radim od kuće ne znači da ne mogu da se upoznam sa kompanijom i da se sa tim uporedo razvijam. U svakom trenutku mi je dostupna velika baza online treninga, u kojoj se pronađe po nešto za svakog – ono što je moj favorit jesu treninzi na temu ženskog liderstva i osnaživanja karijere. To mogu raditi i u slobodno vreme, na terasi uz kafu.
Sve ovo je doprinelo da se već osećam kao deo tima, da je virtuelno zaista postalo „novo normalno“ i sigurno će se razvijati dalje. PepsiCo je postavio standarde u skladu sa svojom krilaticom –  pobeđivanje sa svrhom (Winning with purpose). A taj cilj je da budemo brži, snažniji i bolji. 

Želite da se prijavite za praksu ili posao u ovoj kompaniji?

Proverite na sledećem linku da li ova kompanija ima otvorene konkurse

OGLASI